Gwarancja

Informacje dotyczące gwarancji

Slow 'N Sear® Kamado

Dożywotnia gwarancja dla ceramiki

10 lat na nierdzewne akcesoria do gotowania

5 lat na wszystkie inne części

1 rok na termometr kopułowy

1 rok na pokrowiec (sprzedawany osobno)

Slow 'N Sear® Kettle

Miska i pokrywa: 10 lat, brak przerdzewień/przepaleń

Bezdotykowy system usuwania popiołu: 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń

Elementy plastikowe: 5 lat, wyłączając blaknięcie lub przebarwienia

Półka boczna: 5 lat, brak przerdzewień/przepaleń, wyłączając blaknięcie lub przebarwienia

Wszystkie pozostałe części: 2 lata

1 rok na pokrowiec (sprzedawany osobno)

Wszystkie pozostałe produkty SnS Grills

Firma SnS Grills udziela ograniczonej gwarancji pierwotnemu nabywcy detalicznemu na produkowane przez nas artykuły trwałego użytku. Jeśli, w ramach wytycznych określonych poniżej, jeden z naszych produktów wykaże wadę wynikającą z wadliwego wykonania lub materiałów, naprawimy wadę lub zapewnimy wymianę. Decyzja o naprawie lub wymianie wadliwego elementu zależy wyłącznie od uznania firmy SnS Grills lub jej następców prawnych po dokonaniu oceny wady. „Produkt zastępczy” odnosi się do wymiany na produkt o tym samym rozmiarze i funkcji. Jeśli dokładny model nie jest już dostępny, zostanie dokonana rozsądna wymiana.

Nasze produkty objęte są następującymi gwarancjami:

10-letnia ochrona przed rdzą dla produktów wykonanych ze stali nierdzewnej 430 lub 304 i porcelany (nie obejmuje rdzy powierzchniowej).

10-letnia gwarancja na spawy (obejmuje produkty Slow 'N Sear, Drip 'N Griddles ze stali nierdzewnej, Drip 'N Roast i EasySpin Grate)

2 lata na ruszty niklowane

Patelnia Drip 'N Griddle – żeliwna: Ta patelnia jest objęta gwarancją na wady materiałowe i produkcyjne w momencie zakupu. Gwarancja nie obejmuje drobnych defektów kosmetycznych związanych z odlewaniem piaskowym i ręcznym wykańczaniem, które nie wpływają na działanie patelni. Jest to dożywotnia gwarancja dla pierwotnego właściciela od daty zakupu.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje napraw wynikających z użytkowania komercyjnego, normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania, przypadkowych uszkodzeń i nie obejmuje wad kosmetycznych.

Niniejsza gwarancja traci ważność w przypadku nieprzestrzegania instrukcji obsługi produktu lub ingerencji w produkt, w tym nieautoryzowanych prób naprawy.

Aby zweryfikować roszczenie gwarancyjne dotyczące własności produktu i czasu, jaki upłynął od zakupu, musimy przechowywać informacje o użytkowniku i szczegóły jego zamówienia w naszej bazie danych.

Jeśli przepisy dotyczące prywatności w kraju zamieszkania użytkownika przewidują uznaniowe usunięcie danych osobowych z naszych rejestrów, tak abyśmy nie mogli już śledzić zakupu użytkownika, niniejsza gwarancja zostanie anulowana.

Aby rozpocząć proces reklamacji gwarancyjnej, skontaktuj się z nami pod adresem snsgrille@gmail.com, podając szczegóły zakupu i wątpliwości dotyczące gwarancji. Nie wysyłaj produktów do nas bez uzyskania numeru autoryzacji zwrotu i instrukcji.

Koszyk